Gyakori kérdések

Hogyan fizethetek?

Termékeinket jelenleg utánvétes vásárlással tudod megrendelni. Ez azt jelenti, hogy a termék vételárát és a szállítási díjat átvételkor a futárnál kell kiegyenlítened.

Hogyan jutnak el hozzám a megvásárolt termékek?

Termékeinket többféle módon is átveheted:

  • választhatsz kiszállítást, ez esetben rendelésed a Sprinter futárszolgálat munkatársai juttatják el hozzád. A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra közötti időszakban történik. Abban az esetben, ha a megjelölt szállítási időszak nem megfelelő számodra, kérjük, azt a megrendelés leadásakor jelezd felénk!
  • a megrendelt termékeket átveheted a FoxPost átvételi pontokon. Amennyiben ezt a szállítási módot választod, a kosár oldalon add meg, hogy melyik ponton szeretnéd átvenni a csomagod.
Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ha a rendelésed értéke meghaladja a 14 900 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes. 14 900 Ft alatti rendelés esetén a kiszállítás díja 590 Ft.

Kihez fordulhatok ha bármilyen problémám van a fizetéssel, termékkel, kiszállítással kapcsolatban?

Bármikor fordulhatsz Ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseidre.

Telefon: +36-42/726-706

Mobiltelefon: +36-20/275-4858   +36-20/508-9690

Email cím: naturcomfortkerdesek@gmail.com

Hol kaphatók még a NaturComfort termékei?

Egyes termékeinket az ország számos pontján megvásárolhatod a patikákban, bioboltokban, gyógytermék és Herbária üzletekben. A termékeinket forgalmazó üzletekről ide kattintva tájékozódhatsz.

Mit jelent az, hogy a termékek állatkísérlet-mentesek?

Számunkra fontos a környezetünk, embertársaink és az állatok védelme, ezért különös figyelmet fordítunk ezekre a területekre. Az állatkísérlet-mentesség azt jelenti, hogy termékeink egyikét sem tesztelték állatokon.

További kérdésed lenne? Keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken!

Telefon: +36-42/726-706

Mobiltelefon: +36-20/275-4858   +36-20/508-9690

Email cím: naturcomfortkerdesek@gmail.com