Hogyan fizethetek?
Termékeinket jelenleg utánvétes vásárlással tudod megrendelni. Ez azt jelenti, hogy a termék vételárát és a szállítási díjat átvételkor a futárnál kell kiegyenlítened.
Hogyan jutnak el hozzám a megvásárolt termékek?
Termékeinket többféle módon is átveheted:
- választhatsz kiszállítást, ez esetben rendelésed a GLS futárszolgálat munkatársai juttatják el hozzád. A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra közötti időszakban történik. Abban az esetben, ha a megjelölt szállítási időszak nem megfelelő számodra, kérjük, azt a megrendelés leadásakor jelezd felénk!
- a megrendelt termékeket átveheted a FoxPost átvételi pontokon. Amennyiben ezt a szállítási módot választod, a kosár oldalon add meg, hogy melyik ponton szeretnéd átvenni a csomagod.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Ha a rendelésed értéke meghaladja a 15 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes. 15 000 Ft alatti rendelés esetén a kiszállítás díja díja 990 Ft.
Kihez fordulhatok ha bármilyen problémám van a fizetéssel, termékkel, kiszállítással kapcsolatban?
Bármikor fordulhatsz Ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseidre.
Telefon: +36-42/726-706
Mobiltelefon: +36-20/275-4858 +36-20/508-9690
Email cím: naturcomfortkerdesek@gmail.com
Hol kaphatók még a NaturComfort termékei?
Egyes termékeinket az ország számos pontján megvásárolhatod a patikákban, bioboltokban, gyógytermék és Herbária üzletekben. A termékeinket forgalmazó üzletekről ide kattintva tájékozódhatsz.
Mit jelent az, hogy a termékek állatkísérlet-mentesek?
Számunkra fontos a környezetünk, embertársaink és az állatok védelme, ezért különös figyelmet fordítunk ezekre a területekre. Az állatkísérlet-mentesség azt jelenti, hogy termékeink egyikét sem tesztelték állatokon.
További kérdésed lenne? Keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken!
Telefon: +36-42/726-706
Mobiltelefon: +36-20/275-4858 +36-20/508-9690
Email cím: naturcomfortkerdesek@gmail.com